czwartek, 24 marca 2011

Storczyk 01

Tym wpisem rozpoczynam serię postów o storczyku :) Chęci do haftowania wróciły.
Jest to mój pierwszy tak skomplikowany projekt, praca postępuje bardzo powoli. Ciągle muszę zaglądać do schematu i liczyć kratki. Przeżyłam już nawet moment zniechęcenia do tego haftu i zrozumiałam sens tzw. przerywników :) Myślę, że wcześniej powstanie coś małego, chodzi za mną pewien wielkanocny motyw.
A oto zaczątek mojego storczyka, chociaż już "coś"widać ;)


 


Mam też wyhaftowane białe elementy płatków, ale nie publikuję zdjecia, bo kanwa ma u mnie dziwną tendencję do gniecenia się :)

Pozdrawiam wiosennie  :)

6 komentarzy:

  1. Storczyki już są piękne! Powodzenia w dalszej żmudnej pracy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się fantastycznie.Widzę,że paleta barw duża,więc wyzwanie bardzo pracochłonne.Wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to jest przy większych haftach, trochę trwają i wymagają dużo cierpliwości, ale po zdjęciu widzę, ze wszystko jest na dobrej drodze i mały przerywnik do poprawienia nastroju nie zaszkodzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada sie niezwykły obraz malowany igłą... z niecierpliwościa czekam na efekt końcowy... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się niesamowicie... pozostaje mi trzymać kciuki za wytrwałość! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane, bardzo Wam dziękuję. Nie spodziewałam się takich komentarzy... naprawdę wiecie jak zmotywować do pracy.
    Ogromne buziaki!

    OdpowiedzUsuń