czwartek, 2 stycznia 2014

Będę

Nie obiecuję, że wracam... chciałam się tylko przywitać z Wami w 2014 roku.

Życzę Wam spokojnego, ale pełnego radosnych chwil roku.
Życzę Wam abyście w tym roku mogły robić to co Wam sprawia przyjemność, a nie tylko to co musicie.
Życzę Wam żebyście były po prostu szczęśliwe !


Na Waszych blogach widzę wpisy z postanowieniami na ten rok. Zaczynam odchodzić od zwyczaju, że nic nie postanawiam.
W zeszłym roku miałam plan (zeszyt). I chociaż zeszytu już nie używam (może szkoda?) jestem bardziej systematyczna. Wykorzystuję zasadę: jeśli masz wolne 15 minut - posprzątaj jedną szufladę oraz zasadę odkładania wszystkiego na miejsce :) To są moje osiągnięcia roku 2013 :)

Na 2014 rok mam cztery postanowienia:

1. Będę zdrowa

2. Będę szczęśliwa

3. Będę piękna

4. Będę bogata

1 komentarz: