poniedziałek, 27 grudnia 2010

Filcowe kulki i pająk

Dzisiejsze zdjęcia nie będą najlepszej jakości. Niestety podczas świąt wydarzył się wypadek. Podczas przekazywania aparatu z małych do maminych rączek nastąpiło zakłócenie i aparat wylądował na podłodze. Działa, ale odłamał się kawałek klapki zamykającej miejsce na baterie. Teraz oprócz koncentrowania się nad zdjęciami muszę jednym palcem podtrzymywać baterie. Wytrzymuję tylko kilka zdjęć :(
Poza tym święta udane :)
Wciągnęło mnie filcowanie. Wczoraj po powrocie do domu zabrałam się za filcowanie. Bardzo dobry sposób na odstresowanie - wróciliśmy z synem w nie najlepszym stanie - stan podgorączkowy, płacz, że go głowa boli i leżał (co jak na dziecko jest oznaką złego samopoczucia, bo zawsze skacze, biega, śpiewa, krzyczy...).Niestety kupując czesankę nie byłam pewna czy mi się spodoba, a co najważniejsze czy coś mi będzie wychodziło i kupiłam po 10 g każdego koloru - nie wystarczy na naszyjnik. Prezentuję to co mam, a wkrótce ciąg dalszy :)


Tutaj ułożenie jak do korali.


Mamo, mamo, zrób zdjęcie pająkowi!
Pająk załapał się na zdjęcie obok kulek. I kawałek rączki. Oto rączka mojego syna i to co spod niej wyszło.


P.S. Dziękuję za życzenia świąteczne i miłe słowa w komentarzach.

7 komentarzy:

  1. Korale będą super ,no i chyba bardzo lekkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mnie ręce świerzbią, żeby go dokończyć a tu wełenki brak :) Tak kulki są bardzo lekkie, chociaż duże, bo ok. 25 mm największa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kulki ! Ja też się przymierzam do filcowania igłami :) Czekam tylko na przesyłkę od Wilka w Owczej i zabieram się do dzieła ;)))Twoje korale wyjdą świetnie !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie filcowe kulki! dziękuję za odwiedziny na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik z kulek będzie super! A przy okazji przesyłam życzenia wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!! :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten pająk :) - i mówię to ja, osoba, która za tymi stworami nie przepada ;).

    Oj, filcowanie wciąga :)), wiem coś o tym ;)
    Naszyjnik będzie czadowy :))
    a ten melanż kolorów jest ekstra! :)))

    OdpowiedzUsuń