sobota, 26 lutego 2011

Moja odpowiedź na fotogrę w Art-Piaskownicy

Art-Piaskownica od jakiegoś czasu ogłasza bardzo fajne zabawy: fotogra i fotolift. Podglądałam na innych blogach zdjęcia zgłoszone na te zabawy, tym razem udało mi się zmieścić w terminie. Postanowiłam zgłosić moje zdjęcie.
Tytuł aktualnej fotogry: HERBATA.


Zdjęcie, które zgłaszam w odpowiedzi na tę zabawę, jest zainspirowane herbatą, ale jest to luźna inspiracja.
Przedstawiam na nim to, co jest potrzebne (moim zdaniem), aby się delektować pyszną herbatą.
Tytuł zdjęcia: "Wielka nieobecna" ;)


Powstały też inne zdjęcia inspirowane powyższą zabawą:






3 komentarze:

  1. Jakiż zbieg okoliczności, właśnie ją sobie zaparzyłam i otworzyłam Twoja stronę.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostanie zdjęcie... aż czuć aromat świeżo zaparzonej herbaty ;-)
    Piękna filiżanka...
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Danielo - faktycznie zbieg okoliczności :) To wyzwanie traktuję bardziej jak zabawę niż konkurencję, ale dziękuję :)
    Inkwizycjo - filiżanka faktycznie piękna, dostałam w prezencie i bardzo ją lubię, szczególnie gdy jest bardzo zimno herbata jest wystarczająco gorąca, ale nie za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń